Kan jag komplettera eller ändra min order?

  • Vill du ändra produkt eller lägga till produkter så kontaktar du vår kundtjänst på kundservice@hockeystore.se och ser ifall detta är möjligt. 
    Har din order redan hunnit plockas på vårt lager är det inte längre möjligt att ändra, lägga till eller avbryta en order. 

    Behöver du ändra telefonnummer eller leveransadress? Du kan ensast ändra detta om ordern inte blivit hanterad på lagret. Du gör detta genom att skicka in ett mail till vår kundtjänst, kundservice@hockeystore.se 

    Har du skrivit fel telefonnummer och inte kan få någon avisering på sms? Inga problem! Ofta kan du hämta ut eller få ditt paket levererat ändå. Vänta på ditt mail med sändningsnummer på din order ifrån oss (detta skickar vi ut när ditt paket är packat). Sök sedan på sändningsnumret hos Bring/DHL/Postnord för att spåra ditt paket (observera att det kan ta upp till 24h innan det går att spåra från att det är skickat).
    Ta sedan med dig sändningsnummer samt din legitimation och hämta ut när det är framme hos ditt ombud.

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Lämna feedback