Hur gör jag en reklamation på övriga artiklar?

  • Vi på Hockeystore vill gärna veta vad som hänt dig för att kunna erbjuda dig vår experthjälp. 
    Kontakta alltid oss så snart din produkt har gått sönder för att vi ska kunna godkänna din reklamation innan du eventuellt skickar tillbaka produkten.
    Du behöver inte skicka tillbaka produkten om du inte blivit ombedd från vår kundtjänst att göra det. 

    Så här går det till att reklamera en produkt:

    Fyll i kontakt formuläret i "FAQ och kontakt" rutan på hemsidan. 

    • Ordernummer
    • Vad är anledningen till din reklamation? Beskriv gärna problemet mer utförligt för att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt.
    • Dagsaktuell bild på hela produkten
    • Bild och/eller video på skadan

    Vissa reklamationer behöver kontrolleras och analyseras av leverantörens reklamationsavdelning innan ni kan få ett besked om reklamationsärendet.
    Bedömningen av reklamationen kan ta upp till 14 dagar. 

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Lämna feedback