Hur gör jag en reklamation på en klubba?

  • Vi på Hockeystore vill gärna veta vad som hänt dig för att kunna erbjuda dig vår experthjälp.
    Kontakta alltid oss så snart din klubba har gått sönder för att vi ska kunna godkänna din reklamation innan du eventuellt skickar tillbaka produkten.
    Du behöver inte skicka tillbaka klubban om du inte har blivit ombedd av vår kundtjänst att göra det.

    Så här går det till att reklamera en klubba:

    Fyll i kontakt formuläret i "Kontakta oss" rutan på hemsidan. 

    • Ordernummer
    • Vad är anledningen till din reklamation? Beskriv gärna problemet mer utförligt för att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt.
    • Serienumret på klubban (det finner du på baksidan av klubban skaft) 
    • Dagsaktuell bild på hela klubban
    • Bild och/eller video på skadan
  • Fick du svar på din fråga?

      

    Lämna feedback